Wednesday, December 13, 2006

I am BACK!!!

i am back!!!!!!

Yeah! 令人緊張嘅exam終於完左啦!嘩, 諗返起讀comm咁耐考過嘅試真係五隻手指數得出!comm唔同其他科,其實好多theory同application都唔係一時三刻可以寫得好,一般都幾花時間去修飾...尋晚寫到手都斷!寫完第一條essay驚見隔離yoko已經寫晒兩條double check緊!o個一刻都唔好話唔驚!我用左一分鐘去諗點解佢可以寫得咁快, 點解我寫得咁慢...係咪準備唔夠呢?
坦白講都係架!一個打慣天才波嘅人早早溫習都唔見得吸收多幾多...anyway, 個exam比預期容易d, 我諗成績應該冇問題呀!辛苦既sem終於都完啦!今次真係可以merry christmas!

exam完左之後真係超忙啦!搬屋會involve既大大小小問題真係好惱人!已經唔止金錢時間嘅問題, 仲有係精力!太多野要兼顧啦!有時揀好隻色之後又左諗右諗到底match 唔match, 難度就係所有野都係憑空想像, 出到黎好可能係兩回事黎呀!anyway, 今日去睇progress, 都成左半型啦!真係好正呀!個心都開始定d!希望所有野都好似picture一樣咁match啦!而家我可以放返d心機同時間去幫手啦!感覺好free呀!幫間屋買要用既用品裝飾真係好好玩呀!唔好玩既就係荷包出血囉!真係唔係講笑!

聖誕嘅『特備節目』已經安排好啦!真係咁大個女第一次!哈哈!

之前一直諗自己捱唔捱得過呢個sem呢? loading咁大咁consuming, 但咬住牙關就咁就過左啦!而家掉返轉頭睇返其實都唔係太難過者! 人就係咁架啦!有好多擔心同顧慮, 但其實好多時我地都有能力去handle架!如果你而家覺得好辛苦、好攰, 好困惑, 停一停, 用力吸一口氣,再繼續堅持落去!你終於會撐得過的!

你地又預備好christmas既節目未呀?

No comments: