Friday, May 11, 2007

溏心

雖然唔係集集追,但溏心真係睇到人牙癢癢,劇情進入直路啦!大契大鮑都就死!

大契講真好有萬子良feel...金句係:『呢度係屋企,唔係法庭...!』語氣眼神都勁有張力!
得得地呢個角色好唔真實...家下呢個時代,仲邊有d性格老土又可愛嘅專一男人呀!
之不過,如果有個男人,用呢種方法去揹起頭家,其實幾令人心痛!

總括黎講有兩個角色我係好唔鍾意的,唔知你地有冇同感?!
第一就係楊怡:呢個女人真係好黑人憎喎!任性到離晒譜,唔緊要!咁大個人, 小小事就扯煙出走大叫大嚷..好幼稚囉! (不過好有可能其實我最唔滿意嘅係佢個髮型...:p)
第二就係蒙嘉慧:佢真係傻架!空虛寂寞到咁嘅地步,連best friend嘅男朋友都染指,無錯!一個巴掌拍不響,之但係:『搵食行遠d呀!』

同埋,好唔鍾意經常性所有人一字排開喺鏡頭前面,連食飯嗰陣d "食送" 都係一字排開的!問你服未?!

之不過講crazy, 我都係number 1, 公事忙到咁!term paper又水浸眼眉,我仲喺度講溏心...
都係由得我吧啦......=.=""

3 comments:

Anonymous said...

溏心風暴正!! 晚晚9:30至10:30, 我地成家人就甘坐係sofa唔做其他野.

你留意到的野我都係, :『呢度係屋企,唔係法庭, 我講既野唔需要任何証句』waa..殺哂~
得得地係好唔真, 但有個甘的男友一定係三生有幸~
我都鐘意鐘嘉欣, 好可愛@@
一字排開的飯, 我昨晚係甘唸點夾飯
唔知重有幾多集先完lei ?

wing

Anonymous said...

你今日好唔尋常, 做到傻左呀你...仲講埋溏心添,成個師奶仔甘...你究竟係唔係carol黎架...你變成甘...我有的嫌棄羅...wowhahahha

Carol said...

你夠膽嫌棄我?
我同你講雖然我呢排真係傻左
之但係我記金句好叻架!
你係咪想我同你講:
『so angry!』同
『殺人呀!』