Friday, June 22, 2007

捨得

這幾天聽得最多的是:『嘩...你這樣捨得將一把頭髮剪掉?』

是的
因為我覺得我需要改變呀!
既然曲髮不適合
又未想到做什麼color
來個length change如何?
原本長度在背部中間位置左右
現在還差點點才及肩

自己感覺很清爽呀!
你們覺得好看嗎?

(讓我稍後upload一張相片, 讓尚未見面的朋友也可以評評我的新髮型吧!:p)

捨得
是因為有捨
才有得

將剪髮的態度套用到生活上
我都幾瀟灑呀!哈哈

PS# 後話:今朝連樓下receptionist妹妹同我迎面電梯一上一落時都忍唔住大聲講:『嘩...你真係剪短左好多呀!真捨得!』

1 comment:

Anonymous said...

好好奇呢, 快快整張相來look look...