Wednesday, June 27, 2007

證據確鑿

事實證明, 我同BB真係勢不兩立的!

話說我最近將等了近半年的NOKIA N76買到手
(PS#再講都要, 我覺得個電話好得呀!當然, 你地絕對有理由相信我係見一個愛一個, 之但係, 大大話話我都等左佢五個幾月呀?!)

電話嘅內置鈴聲有個BB 喊聲
心想:既然我每日都重覆住『alarm響極無反應症候群』, 何不試試用這個BB喊聲做alarm tone?

誰不知, 第二天alarm響時我是前所未有, 反應『奇』快的坐起身找電話,
然後狠狠的按下OK去停止那個惹我討厭的聲音!
心裡面非常害怕(和厭惡)會一直聽到BB喊聲
自此,我每日alarm的成功反應指數由零急升到100%

我是真的很怕聽到bb喊啦!
點解唔轉?
轉左....
我又點會起到身返工呢?!

仲唔係證據確鑿我同BB無緣無份?!

No comments: