Thursday, November 22, 2007

衝動

其實我好少睇電視
尋晚『有幸』睇到勁歌金曲
就令我有衝動...
想打爆個電視!!!!!

就係freeze走出黎唱『金睛火眼』
melody同歌詞都不想說了!
主要想講講三位嘅表現!
跳舞超級生硬,呢d level既舞執好先出街啦!
俾人笑呀大佬!
唱歌...我覺得讀書都好聽過佢地『唱』
見到佢地都感覺到佢地自己都覺得辛苦
叫睇既人點『enjoy』呀!

都係個句...真係好想打爆個電視!

2 comments:

Anonymous said...

基本上我一見到呢3 隻野...我就會熄電視.
都唔知做乜要唱歌, 獻醜不如藏拙啦...
10 個妖...

Carol said...

你『十個妖』真係好正!哈哈