Friday, January 25, 2008

Music top 10 on the road

旅途上聽了好多歌!
煩氣如我有些特別喜愛的更加三申五令要求早晚各聽一次!
要數最喜歡的十首歌有...

1. Way Back into Love (demo version) (每次聽都會會心微笑!好鍾意好鍾意呢首歌!)
2. 鍾無艷 (好聽...但我應該冇咁既情操!哈哈! )
3. 濛 (睇人唔應該只係睇外表架!)
4. 不如留底我 (呢d滄海遺珠反而深得我心)
5. Don't write me off (好鍾意d歌詞!)
6. 滄海遺珠 (kay把聲真係百聽不厭!)
7. 離家出走 (我個人獨唱都唔知幾多次!)
8. 頭條新聞 (唔知點解係車聽好好feel!)
9. 我不好愛 (總之就係鍾意!)
10. Because of You (係ces一聽到呢首歌我就會跟住聲音來源行過去...哈哈)

1 comment:

Anonymous said...

新年來了~ 要聽新歌~ 祝你在新的一年入面, 財色兼收~

送上新歌乙首:

好一朵迎春花 人人都愛它
好一朵迎春花 迎來大地放光華
好一朵迎春花 花開每一家
好一朵迎春花 茂盛艷麗春色雅
迎春花開 帶來了好年華
迎春花開 倍覺景致如畫
花開富貴 人盡暢懷
萬事勝意 無牽挂~~~~~~