Monday, December 03, 2007

腩!

今個weekend咁就浪費左!
除左唔開心、眼腫同周身痛之外咩都冇做過...even功課!死唔死?!
好討厭這樣子的討價還價!生活,唔係咁架!
冇人可以再逼我做任何我唔想做嘅嘢!無人!





講返d有趣d嘅嘢啦!試做了蕃茄牛腩湯螺絲粉!
味道清甜而且牛腩炆到腍滑呀, 下次可以諗下點樣整濃味d!
不過已經掌握左炆牛腩嘅技巧!下次或者可以試下蘿白炆牛腩!哈哈!
你地見到個試字絕對唔係睇錯, 我亦冇打錯!
通通都係第一次做架!亦冇特定receipe...係common sense加creativity嘅結晶!

前兩日同chin ren #1食飯, 問我:『你真係鍾意煮野食呀?』
係呀!都唔知點解慢慢鍾意左...最好玩嘅地方係將天馬行空嘅想法實現!

我仲打算釀酒...要等三個月個種!有興趣可以落訂...哈哈

1 comment:

Anonymous said...

一支伯威唔該~