Tuesday, February 27, 2007

害怕失去、所以捨棄擁有


有試過害怕被拒絕回答,而收回到了咀邊的問題嗎?
然後,會獨自咀嚼問題、思前想後而後悔不已嗎?!

有試過不想被拒絕或害怕失敗,而放棄嘗試嗎?
然後,會因為錯失了成功的機會而懊悔良久嗎?!

有試過因為患得患失,而決定原地踏步嗎?
悠悠之後忽爾埋怨自己為什麼只差一步也不往前走?!

有試過因為不想失去,而選擇放棄擁有的機會嗎?
然後,就發現已再沒有然後?!

*************************************************************************

我不願意後悔,所以會試著理解到底,縱然不是所有事都如願,所有問題都有答案,但嘗試過就不會後悔!

有誰不怕被拒絕?不怕失敗?但只有嘗試才有成功的可能,這樣想我就沒有選擇了?! :p 我信, 人生裡總有些人和事會擊退原本死守的『防線』,讓我們原意去嘗試,去學習的!

或許是太衝動的原故,記憶中不甚麼找到患得患失的片段!但我討厭自我埋怨,情願過後告訴自己:『你還是勇字當頭呀!』人生這樣短促,時間轉眼就過,多走一步又何妨?

我不想失去,但失去與否非我能控制,只好,活在當下,珍惜擁有...

朋友,如果你看了有同感的話,也就花點時間咀嚼一下;不然就當我今天文人癮發作扮下嘢好了!哈哈哈 :p 對,我是典型的處女座,不過也是非典型的,那又如何?

6 comments:

Anonymous said...

是呢,是呢!!
能多走一步, 才能知道更多...
我雖然膽小, 但好奇心極大...
所以還是經常碰得一鼻灰....
哈哈~~

Anonymous said...

AGREE ~
Sky is the limit !!! :)

Anonymous said...

your message is "just in time" for me ... agree but difficult ... hahhaha

Carol said...

雙, 我估第一個係你呀!
碰一鼻子灰總比走完一輩子鼻頭都還乾乾淨淨呀!
反正, 不要白活嘛!

身體好點嗎?
加油!
祝你身體健康, 心想事成!

Carol said...

wing

有冇諗過天空都唔一定係個limit呢?
就算有d野係我地physically reach 唔到
我地仲有其他capabilities幫我地overcome physical limitation, 係咪?

新一年要加油!
向住你既目標進發啦!

Carol said...

chin ren #1

期待你既good try
幾好!已經comment as good try
wahahaha, 快d黎啦!我日日食instant noodles好慘呀! :(

如我所說, 就當自己drive on the highway吧!如果你覺得困難, 或者係因為未係make a move既時候, 下個sign出現既時候, 記得帶眼鏡睇, 唔好貪靚啦!

that's always a way out,right?