Saturday, September 01, 2007

接捧


生日的祝福由昨日起連續放送,msn, sms, email 電話無間斷支持!
真係好多謝你地!我大個女啦!會加倍努力,好好生活!
好朋友講得無錯,人家將你放在心上, 記著你的big day是很難得很高興的事!

第一份收到的禮物是由媽媽和妹妹送的相機!canon bb呀!非常好玩好用,質數好高!令本來已經懶的完全用auto mode的我開始左set右set用返manual mode去影相!但不明白的是basic menu有英文, 但advanced menu無...仲要係簡體中文!閱讀速度馬上由9激減至2, 到今天還未看完!看過的也似懂非懂!而家仲未用熟呀,希望遲d用佢黎影多d靚相同大家share啦!

新的canon bb (用原來的casio baby拍的!)


交接儀式 (用手機為兩部相機拍的!)

新相機正式接捧,陪我上山下海赴湯蹈火、casio baby可以光榮退役了 。

今年的我也自上年的我手中接過捧來!要好好努力,做好每一件事,快快樂樂過每一天!

註:

1) 非常喜歡chen ren#1送的禮物!跟我的foundation剛好配成一套!下次見你就用俾你睇!

2) 很開心收到長途電話的祝福!我知我說了很多次,還是想說句:『多謝!』

3)多謝部門同事預備的cake!還好你們沒有安排放入carton入面!不然的話以我一貫粗魯作風....隨手就將carton掉在地上了!大家也就吃不到等足一朝的滑滑蛋糕!哈哈!


2 comments:

Anonymous said...

記得要好好對待你個canon bb 啦, 唔好好似之前個bb甘損手欄腳~~canon真係好好用 ~!! =)

wing

Anonymous said...

噢... sorry 呢, 我爸爸9月2日生日, 我地9月1日幫爸爸慶祝, 竟然忘了send 個祝福給你. 不過你的禮物我早就準備好了. 不過要遲幾日才交到你手. see you on Friday!!!